Chatime

 9:18am, 30/12/2016, Jumaat
Tempat kerja, MUM


Assalamualaikum dan selamat tengahari Malaysia. Kabare wak. Hihi. Haritu aku ada terbaca yang Chatime (sejenis kedai minuman) akan di tutup atau di re-brand tak lama lagi jadinya aku mengambil satu dua gambar untuk di abadikan di dalam blog ini. Hehe. Alkisahnya dulu aku tak layan pun air Chatime ni sebab bagi aku ianya agak mahal. Well sekarang pun mahal juga cuma kadang-kadang tu aku teringin aku beli je. Yang seronoknya kita boleh kumpul point (B-Card), bulan kita lahir kita akan dapat satu percuma air dan juga hari Khamis pula untuk pembelian kedua hanya bayar RM1.

Okay lah sekian sahaja. Tak nak taip banyak. Nak tepek satu dua gambar je:


Mango Green Tea + Rainbow Jelly. Yumms.

Itu saja. Jumpa lagi!


Kerja Tuhan, siapa tahu?

No comments:

Post a Comment

Huzayr 2nd's Dental Checkup

 10:57pm, 13/11/2021, Sabtu, Bandar Sunway, Hari ini aku ada appointment di Klinik Gigi Zen, Dataran Mentari. Nak buat scalling. Setahun leb...